pantai timur plak...

>> Wednesday, March 09, 2005

Assalamualaikum w.b.t.

helo everybody... i'm back.. hmm.. apa nak citer ek.. ooo lupa plak.. nak citer pasal outstation seterusnya.. ke negeri2 kat pantai timur plak.. kelantan, terengganu, pahang...seperti biasa aku pegi ikut iwan.. aku tetap dgn title jobless.. huhuhu.. kitorang bertolak hari sabtu 26 feb around kul 11 pagi.. lebam giler masa tu..pagi tu baru nak packing... kali ni tak bawa playstation.. tak sempat nak main la.. kena study utk exam japanese kitorang.. jalan best la.. clear jek.. dipendekkan citer.. sampai kuala krai aku ternampak signboard mrsm kuala krai.. teringat kat kawan aku yg mengajar kat situ...call la dia..dia ada kat umah..pastu suruh aku singgah..singgah la kejap.. rupanya hari tu bebudak masak syura (ntah betul ke aku sebut ni)... dpt la merasa..tak ingat bila last time aku makan..pastu makan cekodok..masa tu kul 5 ptg... 5.45 kitorang sambung perjalanan.. sampai umah auntie aku kul 7...malam tu gi lepak ngan eswaran ngan nije kat d'village... kawan aku dua org tu student medic..dah nak habis dah pun.. pas ni jadi doctor la.. horey... hmm.. esok tu pegi jalan ke mrsm pc.. lama tak jalan ke sana.. jumpa cikgu2 kat sana... especially jumpa ustazah zabedah, cikgu homeroom aku.. lama sgt tak jumpa dia.. last ime pegi sana sebelum tu tak jumpa dia... haa.. iwan gi beli t-shirt mrsm color coklat muda tu.. dia kata lawa.. tu tshirt rasmi utk semua mrsm... hmm..then pegi rantau panjang.. shopping jersey.. lama giler kitorang kat situ.. dari kul 2 sampai kul 5.10 ptg... habis nearly 300 utk jersi jek... dlm 15 helai.. member yg pesan.. pastu masa lalu kastam kena tax plak.. nasib baik kitorang terror ayat akak tu.. so kena tax RM5 jek... hehehe :-p... then selasa tu, lepas habis wat keje di sekitar kelantan, terus ke terengganu.. best jalan tepi pantai.. dah lama tak gi terengganu..sampai kat kolej latihan telekom marang around kul 7... duk kat situ.. member iwan, suzir jadi asst. lecturer kat situ.. malam tu kitorang gi makan pari bakar kat tepi pantai.. dia punya sos tu kaw giler... memang sedap la.. sejuk giler duk tepi pantai tu... esoknya plak lepas settle keje, gi jalan kat pasar payam.. tak beli apa pun.. saje ronda2.. haa.. lupa plak... lepas tu kitorang gi cari keropok lekor kat losong.. hmm.. apa lagi lagi ek.. tak ingat la.. esoknye pulak tu, pepagi lagi dah bertolak ke sri bandi... still dlm terengganu tu.. tak pernah lagi sampai situ.. then dari situ ke pahang plak.. apa ntah nama tempat tu lupa plak.. then terus ke triang plak.. tu pun kat pahang... lepas tu terus bertolak balik kl... kira kat pahang tak bermalam la.. singgah wat keje jek... begitu la trip aku kali ni... best gak la sebab dpt gi tempat yg aku tak pernah gi.. pastu makan mcm2.. haa.. masa kat terengganu tu makan lempeng.. tak sangka plak lempeng boleh dikomersial kan... tapi memang sedap la.. lempeng special punya.. lama giler tak makan lempeng.. dah berapa tahun ntah... masa zaman sekolah dulu selalu la makan...

haa..21 mac ni bermula la keje aku.. hmm.. semalam dah gi tgk tempat tu.. tapi rahsia tak mo cakap keje kat mana.. rahsia.. hehehe :-p.. nampaknya lepas ni aku kena merajinkan diri, tak boleh kuat tido lagi.. kena bersemangat.. horey... hmm.. hari ni agak mandom skit.. man utd gagal layak ke next phase champions league.. hmm.. really disappointed... but takpe.. they are still the best... ngantuk plak.. malam ni test listening japanese plak.. then malam esok last.. paper punya test.. test interview ngan conversation dah lepas... kena la study hari ni.. tapi ngantuk la.. tido kejap ok kan.. sure nanti kalau okinokiyo mabuk buzz2 aku tak sedor... huhuhu :-p.. okess.. nak tido jap.. babai

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP