celebrate besday anip...

>> Thursday, March 24, 2005

Assalamualaikum w.b.t.

helo.. i'm back.. hmm.. nak tulis apa ek.. how's my work?.. ok jek.. where's my workplace?.. still to be kept secret.. hehehe :-p.. lately perut asyik meragam.. tak tau nape.. time pepagi jek mesti perut berpusing2 memaksa aku ke toilet.. huhuhu.. haa.. semalam besday anip.. presiden kitorang.. presiden kelab free of charge ngan presiden kelab lelaki2 single semalaysia... aku ngan coach plan nak surprise dia.. aku ngan coach member seumur hidup (tapi boleh ubah la :-p).. pastu kebetulan plak yat dtg umah aku semalam.. yat pun join la.. yat pun baru join kelab.. contract 2 tahun... so aku ngan yat beli kfc kat kj.. coach gi terus dari shah alam.. pastu kitorang serbu umah anip...coach sampai dulu.. aku ngan yat lambat sket.. biasa la yat.. ngan dia sure lambat.. dlm kul 10 kitorang pun sampai umah anip.. surprise anip... huhuhu :-p... makan la kfc.. pastu tak sangka plak coach bawa girlfren baru dia.. ingatkan dia dah nak ubah contract keahlian kelab.. tapi rupanya girlfren baru coach adalah sebuah gitar hitam solid giler... berbangga dia menayangkan gitar barunya itu (tayang jek la.. main masih amatur lagi kan coach.. huahauauhahua... eh aku gurau jek tu).. pastu yat mempamer skill bermain gitar nya... yat terror la.. tapi belum capai taraf master lagi.. sambil tu layan citer puteri ngan samarinda villa cinta daddy.. nora danish pelakon citer puteri tu cute la.. fall in love plak.. poyo jek aku ni.. huhuhu :-p.. coach la sibuk nak tgk village cinta daddy.. aku ngan anip lebih prefer tgk fear factor.. coach boleh join geng akak2 ngan makcik2 la layan drama tu... huhuhu (kesian coach asyik kena kutuk ngan aku jek.. jgn marah ek.. takleh gurau gi surau la <---ayat coach yg famous.. trademark dia)... hmm.. apa lagi nak citer ek... ntah.. malam esok aku akan bertolak ke penang... holiday.. horey.. okess.. babai

0 comments:

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP