uptown...

>> Saturday, March 19, 2005

Assalamualaikum w.b.t.

hmm... rajin plak nak update mlm ni... haa.. nak citer pasal gathering kat uptown tadi.. petang khamis tu masa dlm conference chat room, yat la yg invite join... ada sekali fuad ngan fara... pastu borak2 teringat 18 mac.. besday coach dan setahun berlalu trip ke port dickson bebudak telekom.. pastu diorang plan makan kat uptown.. memandangkan semua keje, aku jek jobless.. aku kena plan.. poyo tul.. walaupun aku tak keje tapi busy gak.. huhuhu :-p.. pastu plan la nak surprise kan coach.. invite punya invite.. last2 tadi yg hadir 6 org jek.. semua laki.. aku, coach, anip, acab, fuad ngan yat... semua bachelor... huhuhu.. best la borak.. kitorang gelak best la.. lama tak gelak ramai2 cam tu..pastu around kul 11 tu.. kak riza call tanya aku makan kat mana... aku cakap la kat ngan atm maybank tu... kedai minuman sulaiman... pastu dia cakap dia tak dpt pegi, still kat pyramid... aku dlm hati agak budak ni dah sampai uptown.. saje nak wat surprise la tu konon.. pastu 2,3 minit lepas tu dia pun muncul ngan geng symmid diorang.. 4 org semua... best la borak2 pasal perkembangan terkini semua... fuad citer pasal keje dia kat ptd.. acab citer pasal HR exec sony baru yg cun... yat cier pasal tm net dia yg boring tu.. coach plak takde citer... anip, citer pasal kelab pimpinan dia... huhuhu :-p... walaupun sket org yg dpt hadir, perjumpaan tu tetap happening.. acab, fuad, yat semua dah join club pimpinan anip... sign kontrak 2 tahun.. coach ngan aku dah lama join... kontrak boleh ubah... huhuhu.. anip sebagai presiden, kontrak sepanjang hayat... horey... ok la.. penat dah menaip... babai...

0 comments:

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP