maksud lebam... huhuhu :-p

>> Thursday, March 31, 2005

Assalamualaikum w.b.t

hmm.. haa kali ni aku nak citer istilah lebam yg banyak aku gunakan dlm ni.. maybe ada antara korang yg blur tentang perkataan lebam ni.. huhuhu :-p... perkataan lebam ni digunakan bagi menggambarkan tahap kebosanan/keboringan yg terlampau maksimum... contohnya... aku drive sensorang pegi penang, lebam giler... huhuhu.. maksudnya, aku boring tahap cipan tu drive tgk jln jek... jadi lebam la.. huhuhu :-p... perkataan ni digunakan oleh sufarianz yg sering lebam bila time hujung minggu... hmm... apa lagi nak tulis ek... lapor ni.. tak makan lagi.. perut dah nyanyi2 dah ni... nyanyi lagu bukan cinta biasa... lama tak dengar lagu tu... rindu plak nak dengar... haa.. semalam tertgk citer puteri kat tv3 tu... cute nya nora danish... minggu lepas dah fall in love... semalam tgk bertambah in love plak... ye la.. sure korang kutuk aku poyo tu... memang poyo pun... huhuhu :-p... ok la.. nak gi lunch... selamat makan tgh hari... horey

0 comments:

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP