mana nak pilih ni...

>> Friday, February 25, 2005

Assalamualaikum w.b.t.

hmm.. tgk tajuk cam nak pilih calon bini jek.. tapi bukan la.. mana nak pilih ni... nak pilih apa tu.. hmm.. nak pilih which career path yg nak diambil.. susahnya.. time takde tu, satu pilihan pun takde.. time ada plak, sekali dtg sampai kena decide plak..confuse nye..each choice ada pros ngan cons masing2.. ntah la.. pening kepala bila memikirkan.. so cam mana agaknya nak memilih ni.. kena wat very deep thinking ni.. time agak limited gak.. hmm.. i wanna take myself to somewhere where i can make my mind clear of everything... then i can think deeply.. esok pagi2 nak bertolak ke kota bharu ngan iwan.. dia outstation ke sana.. peluang utk aku menjenguk ke sana.. then comeback here on monday nite.. kena minta nije beli tiket bas plak sebab iwan nak ke terengganu.. kalau tak aku boleh ikut sekali tapi ada matter kena settle down kat sini.. matter yg kena aku fikirkan tu.. apa dia ek.. malas la nak citer lanjut.. wat bertambah pening jek... huhuhu :-p..

lupa plak..aku gi sepang hari tu naik ERL.. first time naik tu.. hehehe..bertolak dari umah kul 10 lebih skit.. sampai sepang kul 11.30 .. kira sekejap jek.. haa.. man utd kalah ngan ac milan.. tapi takpe, still ada 2nd leg utk man utd bangkit... chelsea pun kalah.. horey.. huhuhu :-p.. kesian coach ngan anip... hmm.. apa lagi nak taip ni ek.. main taip jek apa yg terdetik kat minda aku ni... ok la.. nanti aku tulis lagi lepas balik dari kb... babai :-p

0 comments:

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP