makan...

>> Friday, March 18, 2005

Assalamualaikum w.b.t.

hmm.. nape tajuk makan ek.. haa.. saje nak citer semalam aku makan macam2... huhuhu... kawan aku datang dari kota bharu.. aku ambik dia kat kl sentral.. pastu kitorang gi midvalley... lapar giler sebab masa tu dah kul 3.. so pegi la makan kat food court atas tu.. makan claypot.. lama giler tak makan claypot tu.. pastu masa dah nak abis makan tu ada org dtg duk kat meja sebelah kitorang... mak ngan dua org nak dia.. yg nak citernya anak perempuan dia tu cute... hehehe :-p.. sambung balik.. pastu gi la jenjalan kat jusco.. jusco ada sale.. aku gi tukar voucher rm10 ... tak tau nak guna utk beli apa.. tak tau apa pun nak beli... pastu lapar lagi.. gi makan kek kat secret recipe plak.. haa.. kali ni aku dpt makan kek tiramisu.. ok gak.. rasa coffee... lepak kat situ best gak tgk org lalu... huhuhu.. pastu sambung jenjalan... ada conntest racing kete F1.. tu kalau aku masuk tu sure menang... game ps2.. aku ni tahap2 master jedi... haa.. pastu dah kul 6 tu, gi jusco punya supermarket... kawan aku ni nak beli makanan japanese... udon.. lama dia tak makan.. beli nak wat balik kb.. pastu beli sushi sekali... lepas tu gi nak makan nasi kat 6th um.. tapi ramai giler plak.. so gi plak kat 4th.. makan kat situ la.. makan sushi tu sekali... best la gak.. ikan salmon ngan apa ke benda ntah... pastu hantar kawan aku balik kat kl sentral... filght dia kul 10.25... pastu dia tinggalkan kat aku udon tu... weekend ni la aku masak.. sesapa nak meh la umah aku... huhuhu :-p... pastu dari kl sentral tu aku straight ke uitm shah alam.. nak jumpa sensei bahasa jepun.. nak ambik kertas soalan exam.. lewat giler dah time tu.. suppose jumpa kul 8.. aku sampai sana kul 9.. pastu kebetulan plak sampai kat parking tu, jumpa classsmate... diaorang ajak gi syed seksyen 3... sensei nak blanje.. apa lagi... terus la follow diorang... kat syed tu, disebabkan dah kenyang, aku makan nan cheese jek... so lengkap citer pasal aku makan semalam... semua ditanggung... thanks ek zarir blanje aku sepanjang hari semalam.. haa.. hari ni last day aku sebagai jobless.. next week aku start keje... still dirahsiakan... tapi dekat jek tempat keje aku ni... tu jek yg boleh diberitahu... okess... have a nice day everyone!!!

0 comments:

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP