i'm back...

>> Monday, March 28, 2005

Assalamuaalaikum w.b.t.

hmm.. apa nak tulis ek..saje jek nak cakap aku dah balik dari bercuti... hehehe :-p.. best la dpt jln2 ke utara lagi... meh la aku citer sket.. bertolak ke sana jumaat malam tu kul 10.30.. jln ok jek.. tak sibuk sgt.. best drive malam2 ni.. sejuk sket dari siang.. sampai kat vistana penang kul 2pg... lebam giler masa tu.. tapi tak ngantuk sebab dah pekena kopi powerroot ali cafe... tapi aku ni kan puaka tido.. so walaupun tak ngantuk tapi asal aku baring jek, system terus shutdown.. huhuhu :-p... pastu esoknya pepagi dah kuar ke georgetown.. beli jerut sket.. aku ni jadi driver jek la.. jln sibuk gak.. weekend kan.. parking kat geortown senang jek.. park dlm balai polis opposite kedai jeruk tu... huhuhu.. pastu gi makan tgh hari kat depan sheraton hotel... ada gerai makan tom yam nama apa ntah... best giler makan.. masa tu aku haus giler... order la 3 jenis air... milo ais, tembikai, ais kosong... lebam pastu... pastu around kul 3.30 dah balik vistana.. haa.. citer sket pasal vistana ni.. aku kat kat appartment vistana... dia ada hotel ngan apparment.. appartment aku duk tu 3 bilik... ada swimming pool, gym, etc... tapi aku tak sempat la nak swim.. malas pun ye... masa aku nak balik semalam, ada mat saleh berjemur kat tepi kolam tu... huhuhu... hmm.. sambung balik.. sabtu malam tu aku gi jalan kompleks bukit jambul.. boring gak la.. pastu terserempak ngan man.. ex-roomate aku kat um dan juga merangkap senior aku kat mrsmpc... memang dah plan nak lepak ngan dia malam tu... pastu gi makan nasi kandar kat kayu... sebelah vistana jek.. lepas makan naik bilik tgk star wars... pastu dlm 11.30, man dtg ambik aku kat vistana gi lepak kat kayu tempat aku makan tadi... borak sambil tgk bola sampai kul 1.40pg... huhuhu.. lebam giler.. seronok la borak.. lama giler tak jumpa dia.. ingat lagi memula aku jumpa dia masa daftar masuk bilik.. aku tgk alamak budak ni skema... huhuhu.. pastu selepas bersama aku, dia dah join aku jadi poyo gak... huhuhu... masa kat pc dulu memang tak pernah kenal pun.. masing2 low profile... tapi aku punya profile tinggi sket :-p... sambung plak.. hari ahad tu gi breakfast ngan aida...dia bawa gi breakfast kat pasar kat taman brown... makan nasi lemak... best la... apa lagi ek nak citer... takde la kut... kul 2.45 aku bertolak dari vistana... bawa keter siang2 ni lebam sket.. arrive kat restoran jejantas sg buloh kul 7.20... makan sate hj samuri kat situ... huhuhu... begitu la ringkasan percutian aku... ada keje nak kena wat ni.. okess :-p

0 comments:

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP