orangy orangy... huhuhu

>> Sunday, September 25, 2005

Assalamualaikum w.b.t.


hmm... nape tajuk cam tu ek... haa... sebabnya semalam la fot the first ever time aku pakai baju kaler orange... huhuhu... t-shirt orange beli masa jusco card day dulu... pakai utk tgk bola perak lawan selangor kat stadium shah alam... terasa bright jek... hahaha... citer sket pasal suasana kat stadium semalam... giler ramai... tapi aku agak menyampah la tgk gelagat penyokong ni... bukannya datang nak tgk bola... datang nak perang mulut ngan baling2 sampai... bukan setakat sampah, kerusi stadium tu pun diorang patahkan pastu baling macam frisbie tu... gilo ape... masa memula tu kitorang duduk la kat area sempadan selangor perak.. seat tu dah di khaskan utk fan perak... pastu area tu diserang dgn pelbagai objek dilontarkan... kitorang duk situ sebab geng2 kitorang ni muhibah... ada fan selangor ada gak fan perak... so akibat bg mengelakkan dari terkena balingan objek2 tu... kitorang terpaksa la beralih arah... then tempat baru kitorang duduk ni plak... depan kitorang ni terdapat sebaris geng2 yg rasanya tujuan mereka datang bukan utk tgk bola tetapi semata2 nak mengecoh2 jek... tension... duk kibar2 bendera time saat genting permainan... hangin tul aku (org yg pegang bendera tu betul2 depan aku)... rasa cam nak pelangkung jek sorang2... pastu asyik tgk belakang pastu duk maki2... hampeh giler... tgk bola la jack... huhuhu... pastu belakang aku plak... ada la satu pasangan ni ngan anak2 diorang... datng stadium bawak budak2 plak... biar nye anak2 diorang tu main2... minum air pastu main2 sampai kena belakang aku... basah baju orange aku tu... nak tgk bola tak senang... pastu makan apa ntah (kuaci kut) kulit bebudak tu baling kat leher aku... hangin tul.. mak dia pulak boleh jek tak marah.. cakap lemah lembut jek... tak baik buat cam tu... kena abg tu marah nanti... huhuhu... sabor jek la... tension giler.. baik duk umah tgk tv sambil boleh baring2... huhuhu... pastu tinggal lagi 8 minit nak habis tu kitorang angkat kaki jek la (masa tu result 3-1)... takut jem nak balik nanti... pastu keter kitorang selamat la... tak kena block... keter member yat kena block... pastu masa duk kat jalan tepi stadium tu, tgk scoreboard, 4-2 plak...2 gol tak dapat tgk... takpe la... pastu balik singgah plak ss19 makan sambil tgk game man utd ngan blackburn... geram tul tgk.. man utd kalah for the first time this season... kat old trafford plak tu.. kalah kat blackburn yg belum pernah menang lagi season ni plak tu... geram nye... rasa nak terbakar jek semalam... balik tu memang dah hangin2... huhuhu...


pastu hari ni plak, pagi tadi gi umah abg aku angkat barang... dia pindah hari ni... aku gi ngan coach ngan adik dia... nasib baik barang abg aku tak banyak... kul 12.30 tu semua dah settle... pastu gi seksyen 2 plak makan kat restoran ani sup apa ntah... semua jenis sup ada... best gak la... haa... masa makan kat situ secara tetiba kelibat seseorang yg dikenali masuk ke dlm restoran tu... guess who???.. salah sorang finalis mencari cinta... zul tu... dia bersama seorang perempuan... tapi bukan elly la... huhuhu... tu jek la perkara yg nak diceritakan... tgh lebam ni... boring jek... tak tau nak wat ape...
sebagai pencuci mata... ni gambo aku terbang masa gi langkawi... boleh jek terbang kalau tak pakai paracute tu... tapi nanti org tau plak aku ada super power... jadi utk mengkaburi mata org ramai, terpaksa la berlakon... hahahaha...
pagi semalam sempat tgk vcd shall we dance... best la plak jalan citer dia... sweet jek... citer apa lagi yg aku nak tgk ek... esok tgk longest yard... menang dari CO... citer tu anip cakap best giler... kelakar... apa lagi ek... oh yek nanti dapat coklat dari okino... bestnye... horey :-p... okess... babai

1 comments:

Anonymous 8:56 pm, September 25, 2005  

serius la.. aku yg terbang tu.. tak nak caye takpe.. huhuhu

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP