sukanya... bestnye... huhuhu...

>> Tuesday, September 13, 2005

Assalamualaikum w.b.t.

hmm... lama tul tak update blog ni... tak sempat nak mengupdate daa... tapi ni update sebab nak tulis pasal something kelakar happening last nite... semalam aku tgh duk mamai2 baring lepas maghrib tu, anip call ajak gi hantar shiha ke bangsar... aku pun cakap ok jek.. 8.40 anip ambik... pastu ambik shiha kat lrt taman bahagia... then kitorang pun menuju ke institut pengurusan kesihatan kat bangsar tu... cari punya cari finally jumpa la... then masa tgh tunggu shiha register hostel dia tu, aku ngan anip duk la check pintu kete anip yg dah complete lebam dua2 pintu belakang tu... then dgr cue to sms movie the myth... aku pun apa lagi... cepat2 la ambik handphone pastu unlock kan... nak unlock tu pun lebam jek... pastu click masuk msg tu... dia termasuk plak inbox... geram tul... nak back plak dia hang kejap... aku dah geram tu takut nanti lambat plak send kan... pastu cepat2 la ke sent msg pastu fwd kan msg yg aku dah sent siang tadi... rasa cam dah takde harapan jek... dah lama gak la masa tu... lepas send tu aku dah geram kan duk ketuk2 handphone aku tu... tension jek asyik nak lebam time2 kritikal... pastu aku pun duk la type draft utk esok plak... tgh duk type draft kedua, tetiba ada call... ingatkan yat ke loko call... then tgk no.. terkejut jek... cepat2 tunjuk kat anip... pastu gelak2... mix call.. hahaha... pastu aku jawab jek dgr suara aldeena... aku jadi 5th sms... aku pun gelak jek... aldeena pun gelak gak sebab dia dgr aku gelak... aku cakap la aku ni shock sebab cam tak percaya jek... huhuhu... pastu anip duk bising2 cakap hai aldeena... seronoknye... menang tiket gala premier ngan goodie bag apa ntah... huhuhu... lepas tu kitorang gi makan kat hartamas square... okess.. babai :-p

0 comments:

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP