baru sempat update...

>> Friday, September 23, 2005

Assalamualaikum w.b.t.

hmm... baru sempat update... quite bz lately... ni nak share experience aku jaga mid sem test student2 junior siang tadi... test tu sejam setengah jek... 3 soalan yg ada anak2 dia... test subjek LCD... masa jaga tu teringat la zaman aku ambik test cam tu dlm dewan kuliah tu... kalau tak tau jawab tu, mintak tolong org sebelah.. biasanya org sebelah tu azrin jek la... huhuhu... sambung balik... kelakar la tgk gelagat diorang ni... soalan tu susah tu standard la bagi aku... diorang ni nak meniru pun takde skill... tarik nota sorok bawah meja pastu salin... ingat aku tak nampak la... aku duduk jek kat belakang... saje malas duk depan... nanti cam tayang muka plak nak glamour... tak mo la cam tu... duk perati la gelagat sorang budak ni kusyuk tul dia dok menyalin nota tu... pastu saje la tunjuk power... jalan gi sebelah dia... terus muka dia cuak... huhuhu... nak tergelak aku... best gak ada power cam ni kan... muahahahha... pastu aku duk meround2 jek la... diorang ni kan nak meniru takde skill betul daa... selamber copy sebijik2 nota tu.. lebam daa... aku dulu ada gak la copy... tapi tak la copy dari nota... copy dari org sebelah... lagi satu aku tak la copy bulat2... ambik main point jek tapi alter ayat sendiri la... mana la nak copy bulat2... nanti kantoi la... tapi aku tgk bebudak junior ni selamber jek.. senang la lecturer tu nak detect nanti kan... betul tak???... huhuhu...

minggu ni aku menang banyak tiket... best giler... flight plan ngan the myth... flight plan dapat 2 tiket dari CO... the myth plak dapat 4 gala premier tiket dari mix.fm... dapat lagi another 2 tiket the myth cari Cadbury Timeout contest... bestnye... both movie ok la... quite enjoyable utk ditonton... tgk the myth tu, terpikir about something... something about that movie, which is love keep us stronger and wont fade away... dlm movie tu, that princess ok soo tunggu general meng yi balik walaupun dah beribu tahun... citer ni mistik sket la... so kalau nak tau kena la tgk sendiri... nak cerita pun lebam jek... sabtu ni nak gi stadium tgk final piala FA selangor lawan perak... duduk kat penyokong perak tapi nak sokong selangor... cam mana ek... sokong dlm diam jek la nampak nya... yat ngan azrin sokong perak... saje nak jadi opposition diorang.. tak best la kalau takde cabaran kan... huhuhu... ok la... nak tido dah... babai :-p

0 comments:

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP