apa nak tulis ek...

>> Saturday, October 01, 2005

Assalamualaikum w.b.t.

hmm... hari ni sabtu... lebam jek.. takde watpe.. malam nanti nak gi sepang ambik jersey dari zahir... bestnye.. nak citer apa ek... citer pasal malam tadi la ek... last nite pegi midvali ngan anip... iztoy nak blanje kitorang kat chilis... sampai midvali tu around 9.15... then ingat nak gi shopping jap kat jusco... then so sudden terjumpa ngan mazlina (classmate aku masa form 4/5)... lama gak la tak jumpa... dekat setahun ke lebih setahun... huhuhu... pastu borak2 la... pastu ina ajak gi minum dia nak blanje... pegi food court semua dah tutup... last2 minum kat mcd jek... then around kul 10 tu pegi la ke tempat yg di tuju... shopping tu terpaksa la dibatalkan... masuk chilis tu semua penuh... kena la tunggu kejap... sambil tunggu tu tgk menu... lebam gak la menu dia... ntah payah tul nak memilih... then dapat la duduk... pastu time to make order... aku sebenarnya tak ingat dah apa yg aku order... tapi aku ingat prawn jek... hahaha... tgk gambo dia cam best jek... anip order lamb apa ntah... iztoy langsung aku tak tau dia sebut apa... pastu order gak mushroom & chicken soup... ada satu iztoy order as starter... apa ntah nama dia... tak tau aku... air aku amik orange juice jek.. boleh refill sampai lebam... tu yg best tu... anip order smoothies... best giler... makan memang best giler la... aku berjaya habiskan main course aku tu... tapi memang lebam la... rasanya last nite la aku terasa perut aku cakap "no more to food".. selama ni aku selamber jek... balik tu terus tido jek... huhuhu... ada ambik gambo... nanti aku letak...

last week musim mengundi kat semua ipta kan... aku tak terlibat pun tapi kan ntah macam mana la nama aku boleh muncul plak... diorang semua tak puas hati aku takde... diorang nak jugak aku walaupun zaman aku dah berlalu... huhuhu... ok la... penat dah... babai :-p

3 comments:

Anonymous 8:34 pm, October 01, 2005  

tengok gmbr "we want men" tu terasa nak publish jer gmbr yg aku fwd kat iz..iz,letak jer gmbr tu kat blog ko..selamba!!

Anonymous 9:13 am, October 03, 2005  

yoshhh... tak mo aaa nanti aku kena marah... huhuhu.... nanti ramai lak yg jatuh dari kusi ... wakakakakakaa!!!

Anonymous 9:29 pm, October 04, 2005  

kelakar la si men nih..."iztoy langsung aku tatau dia sebut ape.."...wakakakakaka!!!dah jatuh kusi dah agaknyer aku kot nih tadik...huhuhuuhuh...lawak giler ayat tuh...

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP