sambung pasal kenduri kawin..

>> Saturday, May 14, 2005

Assalamualaikum w.b.t.

hmm... hari tu aku stop citer sampai kenduri kawin sleme ek.. haaa.. ahad tu plak, 8 mei, aku ke johor bharu... kenduri kawin kawan aku masa kat um... electrical engineering... Effazuin... umah dia dekat la ngan angsana.. aku gi ngan anip ngan azrin... diorang lebam.. tido jek dlm keter.. aku drive sensorang.. on the way pegi tu, azrin teman la borak2 ngan aku.. anip tido jek kat belakang... lebam tul... perjalanan best la.. jln tak sibuk.. seronok dpt jln2 ni.. aku kan suka travel2... makan best giler kat umah effa... kenyang la... pastu effa ngan husband dia pakai baju pengantin warna oren... nampak menarik la... pastu jumpa lisa ngan tunang dia... masa memula sampai tu blur gak sebab takde jumpa sesiapa yg kenal.. main pegi cari tempat pastu makan... then bila pengantin laki sampai, masa utk bertindak... bertindak utk biar effa nampak muka kitorang.. so dia tau la kitorang datang... hehehe.. decide nak gi jb tu pun baru hari sabtu tu... jadi tak sempat la nak beli hadiah... pegi makan jek la... huhuhu :-p... begitulah diari kenduri kawin kawan2 aku... apa lagi nak tulis ek... takde benda dah nak citer...dah 12.30 ni.. time utk balik... huhuhu.. lapor.. nak makan nasi... okess.. have a nice day everyone... babai :-p

0 comments:

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP