kenduri lagi... huhu :-p

>> Tuesday, May 10, 2005

Assalamualaikum w.b.t.

hmm.. banyaknye nak tulis ni.. mana nak start ek.. start hari Jumaat lepas la ek.. petang Jumaat tu, aku rasa tak sedap badan sgt.. pening giler... pastu tido la kejap petang tu... around 6.50 baru balik... pastu malam tu gi umah anip... gi tgk movie ngan dia.. anip menang tiket citer kingdom of heaven... show kul 11 mlm plak.. lebam tul.. lama plak citer tu.. 1.30pg baru habis.. balik tu aku tido umah anip jek... pagi sabtu tu baru balik umah... then sabtu pagi tu pegi cadbury warehouse sale kat shah alam.. sampai kat warehouse tu kul 9.50pg.. guess what.. kena beratur lebam punya panjang daa... kul 11.40 baru dpt masuk membeli... aku beli sket jek.. utk isi perut aku jek... hehehe :-p... pastu balik sampai umah kul 12.30, cepat2 siap then anip datang ambik aku... dia minta teman dia gi umah kawan dia kat ampang... kawan dia tu bertunang.. biasa la aku bertindak sebagai peta... huhuhu... makan best giler... masa makan tu dpt sms dari aida... dia kat kl, kat area ampang gak... dia gi kenduri kawin kawan dia...

aku hari tu memang terasa lebam giler.. ngantuk pun ye... pastu balik umah dah around kul 5... sempat tido jap.. pastu 6.15 bangun terus siap2 lagi... bersiap utk ke kenduri kawin Sleme ngan Maina kat Tropicana... tanya sleme nak pakai apa... dia suh pakai baju melayu (recommended)... sampai kat Tropicana kul 7.30... lepas solat maghrib, kitorang masuk ballroom around 8.05mlm... haa... ada something happen before masuk ballroom tu... sebelum masuk tu, rasanya parent Maina kut, tanya kitorang... dari mana... aku ngan blur2 jawab... dekat jek, dari kelana jaya... muka diorang cam blur ngan jawapan aku... pastu anip bagitau, kawan maina ngan syazili masa kat mrsmpc dulu... hehehe.. lebam tul aku... lepas diorang suh masuk duk kat area belah kiri... anip ngan azrin masa tu dah gelak2 kat aku... hampeh.. lupa plak.. masa tu gak naziz ngan nadimah join kitorang... pastu duk la sekali... pastu kawan sleme masa kat usm duk sekali kat meja aku... lastly pok nik ngan girlfrennya memenuhkan tempat di meja kitorang... makan best.. biasa la kitorang kuat makan... geng ex-mrsmpc lain yg aku jumpa malam tu... zetty, awin, mudin ngan wife, cak mir, azlinawati, khairi, farisha, rahayu, arina, kak sam, salma... ada lagi ke yg aku miss ek... lupa plak.. kitorang antara org last yg balik... bergambar sakan ngan sleme ngan maina... hehehe... sleme ni roomate aku masa kat pc... pastu sebelum balik tu sempat la ambik gambo kat area tropicana tu... bila lagi nak sampai situ... tu la first time aku menjejakkan kaki kat situ... maybe gak for the last... huhuhu... sampai umah dah 11.30mlm.. lebam giler.. esoknya plak, ahad tu, aku ada kenduri kawin lagi... lebam... nanti aku sambung part tu.. kena stop sini.. nak kena pegi fac sains jabatan fizik, ada experiment... okess... chow dulu :-p

1 comments:

Anonymous 10:50 pm, May 20, 2005  

Kingdom Of Heaven tuh bagus gak cerita nye.. mengisahkan saat saat terakhir Baitul Maqdis jatuh semula ke tangan tentera Islam di bawah pimpinan Salahuddin Al-Ayubi, setelah 80 tahun dibawah penguasaan tentera Salib lebih kurang 1000 tahun dahulu..

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP