life goes on..

>> Friday, May 20, 2005

Assalamualaikum w.b.t.

hmm... lamanya aku tak update blog ni.. makin mandom plak.. cam mana ek aku nak ceriakan balik... terasa mandom amat sgt ni... huhuhu... hmm.. nanti aku pikirkan contest utk korang ek... tapi kalau nak wat contest kena ada hadiah kan.. susah plak.. cam mana ek... kena la aku cari penaja... huhuhu.. lebam la gini... oh yek... lupa plak.. esok sabtu cuti.. horey.. guess what?... esok pepagi nak tgk star wars kat one utama ngan my brother.. tiket dah beli last week.. huhuhu.. tgk earliest show, kul 10.45pg... seat best, belakang sekali... hmm.. nak citer apa lagi ek.. takde cerita menarik pun lately... keadaan yg memboringkan ada la... malam ni kalau takde pape boleh gi uptown... pekena apa2 yg dah lama tak makan.. huhuhu :-p... ahad nak wat apa ek.. isnin cuti gak.. wah bestnye dapat tido panjang weekend ni... lately system aku banyak mengalami masalah... terpaksa la aku mengupgrade protection system aku ni... banyak sgt agenda2 yg menyebabkan system aku terganggu... biasa la kan.. life goes on... horey... ok la.. nak balik dah ni.. terasa lebam menghantui dari lagi... okess :-p

0 comments:

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP