malas nak pikir tajuk...

>> Wednesday, April 13, 2005

Assalamualaikum w.b.t.

hmm...takde idea sebenarnya tapi terasa nak tulis gak.. tapi nak tulis apa ek.. baik aku citer sket.. malam tadi aku gi tgk movie the pacifier ngan anip.. menang tiket dari cinema online.. best gak la citer tu.. kelakar la.. pendek jek citer tu around sejam setengah.. sebelum tgk tu makan mcd.. terasa lapor plak.. pastu plak cadang nak tgk game chelsea ngan bayern munich kul 2.30 pagi.. aku sedar tapikan aku sedar just tutup jam pastu tido... huhuhu... lebam tul aku ni.. pastu sekali lagi sedar... kali ni aku terus buka tv... pastu agak malang aku buka tu kan game baru jek habis... pengulas tu tgh beri kata2 penutup.. rupanya dah 4.45pg... patut pun dah habis.. pastu check result pagi ni, geram nye... chelsea still layak ke semi final.. benci tul.. takpe la.. dah rezeki diorang.. huhuhu.. sure coach berlagak tu team dia layak masuk semis... takpe coach.. pasni sure kalah tu.. just wait and see ek... huhuhu :-p.. pastu sampai pepagi bila nampak jek aku online, okino mabuk dah msg aku.. huhuhu... pastu kata benci aku plak... huhuhu.. suka betul benci2 org ek ko ni... huhuhu... lebam nih.. haa lupa plak.. tadi masa memula sampai, jumpa satu aura yg agak kuat... kuat giler aura dia sampai berpusing radar aku ni.. umpama radar aku diserang tsunami plak.. tapi takpe la... biarkan jek aura tu berlalu pegi.. pastu radar aku ok balik... huhuhu.. ok la.. nak gi breakfast plak... lapor ni... huhuhu :-p

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP