going away...

>> Wednesday, April 20, 2005

Assalamualaikum w.b.t.

hmm.. tgk tajuk tu cam tak best plak.. tapi biar jek la.. nak guna gak.. huhuhu :-p.. sebenarnya esok aku akan ke sebelah pantai timur... lebih tepat lagi kemaman.. utk menghadiri sesuatu... tapi esok aku akan ke kuantan dulu.. tido kat sana.. pepagi jumaat tu baru ke kemaman... kena lapor diri start kul 9 pagi jumaat tu.. 3 hari jek.. ahad tu i'll be back here... so tak yah la korang rindu2 kat aku ek... huhuhu... hmm.. tak prepare sgt pun nak gi sana.. ntah tak tau nak prepare apa.. prepare mental dan fizikal je cukup kut.. tapi aku rasa aku punya fitness masih belum 100% fit.. cam ada kryptonite dekat ngan aku... rasa lemah semacam... but i'll try to be strong.. tadi pegi jalan pasar.. Dr suh belikan insulator sheet.. payah betul cari.. tokei kedai semua tak tau.. nasib baik ada satu kedai ni, dia paham pastu keluarkan.. tapi kecik giler.. rasanya Dr beritahu size cam A4.. tapi yg aku jumpa ni mak aih kecik gilos... huhuhu.. 30sen sekeping.. ambik la 10 keping... poyo jek.. pastu balik.. tu yg lebam ni..

haa.. nak citer pasal semalam.. semalam aku gi Crystal Clear Tech. kat subang.. manufacture LCD.. best la aku dpt masuk clean room dia tgk proses spray spacer.. ramai aweks dlm tu.. tapi tak nampak muka la nampak mata jek.. semua pakai mask ngan suit.. termasuk la aku... huhuhu.. Dr bawa aku gi sana sebab nak suh pegang sample yg dispray ngan spacer tu... kena pegang tegak jek.. kalau gerak nanti spacer dia lari plak... naik hyundai getz.. antara keter favourite aku tu.. best la gak.. pastu malam tadi yat dtg umah bawa notebook dia.. pastu sambung ngan server umah aku... pastu dia pun tunjuk call pakai voip tmnet 015... murah giler pakai tu... unlimited call ke any number... try call nije kat pasir puteh.. call azrin.. putus2 sket sebab sambung ngan internet umah aku yg dah memang sibuk tu... download banyak benda... hari tu yat pernah call aku ok jek.. ingat nak subscribe gak senang nak wat call nanti.. yat kata upgrade dari pakej streamyx tu jek.. tambah sket pastu dlm la number 015 tu... apa lagi nak citer ek... lebam ni.. lapor.. tapi kena tunggu akak raha tu dtg nak ckp pasal equipment bilik ni.. lebam tunggu dia... huhuhu... ok la stop sini jek.. penat dah.. cam nak tido jek.. ngantuk ni.. babai :-p

0 comments:

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP