< T I A D A >

>> Tuesday, April 05, 2005

Assalamualaikum w.b.t.

hmm..apa nak citer ek.. firstly nak bagitau.. lebam!!!... huhuhu :-p.. baru lepas makan kit kat.. kawan kasi.. aku ni suka cokelat.. sesiapa dipelawa memberi aku cokelat.. especially kit kat.. hari ni sampai kul 8.30 pg pastu terus cepat2 dgr radio.. tunggu teka bunyi era... try call lagi hari ni.. masih gagal.. susah betul nak dpt through.. geram giler.. tapi lega sebab masih takde pemenang.. horey :-p.. best tak perubahan yg aku dah wat kat blog ni.. nampak ceria sket.. kalau tak cam kosong jek.. oh yek.. lupa plak.. tu ada link baru ditambah.. korang tgk la gambo masa aku kat mrsm pc.. Farabi Class 97/98.. kelas aku tu.. kawan aku yg wat fotopages tu..

patut time balik dah, tapi saje stay kejap..malam ni nak gi shah alam jumpa azrin..minta tolong dia bayar yuran kelas bahasa kat uitm esok.. sabtu ni dah nak dpt sijil tapi yuran tak bayar lagi... hehehe.. sabtu ni terima sijil bahasa jepun kat blue wave hotel shah alam.. kena pakai baju batik.. aku pernah pakai baju batik sekali jek.. masa minggu haluan siswa dulu kena pakai baju batik UM... so terpaksa la beli.. hari tu pegi jusco midvalley ngan abg aku, pau dia beli baju batik.. simple jek.. bukan nak pakai selalu pun.. pakai bila perlu jek.. tu pun ada sale.. huhuhu... pastu balik ingat nak singgah repair tapak kasut plak.. kasut sport aku tapak dia tercabut.. pastu nak wat apa ek.. hmm.. hmm.. hmm.. takde idea dah.. okess :-p

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP