aku bukan achik...

>> Tuesday, February 22, 2005

Assalamualaikum w.b.t.

baru terasa rajin utk mengupdate blog ni...bukan malas cuma tak berkesempatan jek... hehehe... hmm.. ni aku nak citer pasal sesuatu yg terjadi kat aku... sebenarnya benda ni dah lama... aku ingat dah stop tapi rupanya masih ada lagi... around last 2 weeks, tetiba aku diganggu oleh no handphone yg aku tak kenali... dia miscall pastu hantar sms ntah apa apa... hangin nye aku sebabnya mengganggu ketenteraman talian telepon aku...malas nak melayan, membazir credit jek.. lagipun aku mana ada credit dah... huhuhu :-p.. tak kira waktu, sesuka hati dia jek nak miscall2 aku.. diorang ni takde nak pikir ke time tu org buat apa.. suka hati jek ganggu org... then lastly sebab aku dah terlampau hangin, aku pun call la no tu guna public.. aku tanya sapa ni... jawabnya tiqah.. bunyi cam suara budak lagi... memang budak pun.. 16 tahun... pastu aku tanya nape main2 ngan no XXX-XXXXXXX ... dia cakap la kawan dia kasi no tu.. kawan dia cakap no achik spin... hmm.. aku dah agak dah... ada lagi sisa2 org yg ingat no aku tu no achik... tensionnye... benda ni dah berlaku lama.. yg aku ingat first sekali aku terima call early last year.. memula hal ni berlaku... dari suara yg aku dgr, cam suara makcik (dah berumur la)... dia cakap ni achik ke... aku blur seblur2nye.. mana taknya... tetiba jawab phone tanya aku achik ke.. aku mana kenal achik tu sapa... pastu dia cakap achik spin.. lagi bertambah blur aku... bila masa plak aku jadi penyanyi ni.. aku bukan artis.. pastu aku cakap la salah no ni.. saya bukan achik dan takde kaitkan langsung ngan dia... pastu dia bagitau dia ambik no aku dari majalah mangga... tak tau la keluaran bulan berapa... then lepas tu aku ada la gi tgk2 kat kedai... curi2 tgk cam tu jek.. nak beli cam membazir jek.. takde faedahnya aku nak baca majalah tu... tak jumpa plak cari yg ada tulis no aku tu... ntah la.. then beberapa ketika after that, ada plak lagi no lagi mengacau...miscall2, pastu sms ntah apa apa.. tanya aku nape achik tak nak layan la... achik tak sayang kite ke.. ntah apa apa lagi.. geli aku.. huhuhu... then aku jawab la aku bukan achik semua... lama gak dah lepas tu takde gangguan.. pastu bulan 12 tahun lepas ada plak... aku tak ingat sms tu tulis apa tapi yg aku ingat relate pasal aku achik gak...aku tunjuk kat kengkawan aku sms tu.. diorang gelak... pastu ni plak... budak 16 tahun plak... aduss.. diorang ni nape lasibuk2 nak call artis.. tak paham aku..

begitu lah kisahnya yg aku nak kongsikan bersama kali ni... hmm.. chelsea out of FA cup... cam kelakar jek.. cam mana boleh kalah tu.. kesian Chelsea fans out there... especially coach ngan anip... tu la korang berlagak sgt.. terutama coach tu yg berpaling tadah... sanggup tinggalkan man utd... tapi hakikatnya chelsea akan jatuh gak... huhuhu :-p... this weekend champion league.. man utd vs ac milan... game yg pasti disaksikan oleh semua United fans... glory glory man utd!!!... horey...apa lagi ek..ntah.. cukup la tu... haaa malam ni aku nak lepak sepang... sampai khamis... outstation... huhuhu... nanti lepas tu aku update lagi... azam tahun baru ni aku nak update blog ni selalu (ingat pesanan kawan aku)... okess... have a nice day everyone... chaloss...

0 comments:

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP