mari makan daging rusa... huhuhu :-p

>> Thursday, January 29, 2009

Assalamualaikum w.b.t.

hari sabtu sampai hari selasa aku duk sorang.. semua org balik bercuti CNY.. aku plak like always la kene keje time quarter end.. so hari sabtu tu kitorang makan kat Korean BBQ Chicken for dinner.. 1st time aku makan kat situ.. officemate aku dah biasa makan.. so aku pun order la apa yg direcommendkan.. not bad.. best jugak.. tapi aku lupa nak ambik gambo.. so takde gambo la yer..

then hari ahad kami pegi try plak makan kat Restoran Hai Nam kat Tesco prai tu.. memula tu my fren suggest try makan salted chicken.. tapi tgk dlm menu takde plak.. then nampak dlm menu tu ada masakan daging rusa... ada rusa black pepper, rusa paprika, rusa masak bawang halia, rendang rusa... terus aku terasa nak makan rusa.. so aku pun order rusa black pepper... pastu order extra chicken butter sebab salted chicken takde dlm menu.. bila dah order tu, tgk2 la keliling restoran tu.. then perasan la ada mesin heater and dlm tu ada beberapa bungkus aluminium wrapper tu... ada plak tulis salted chicken... huhuhu... terus panggil org tu mintak cancel chicken butter and ambik salted chicken tu.. rupanya yg tu memang dia tak masukkan dlm menu.. lebam jek cari masa memula nak order tu... then makanan kami pun sampai...


ni la dia nasi rusa black pepper.. set dia ada sayur, sup ngan agar2 hijau tu...

hari isnin tu... sekali lagi kami pergi makan kat sana.. hehehe.. sebabnya nak try rusa masak lain plak.. this time aku ambik rusa bawang halia.. segan jugak la dua kali pegi berderet plak tu... akak yg ambik order hari sebelum senyum jek bila nampak kami.. dan dia ambik order gak kali ni.... huhuhu...


ni dia rusa bawang halia...

yg ni plak rusa rendang...

daging rusa dia memang lembut.. tak macam makan daging lembu... macam makan ayam jek.. memang puas hati... so kepada warga kulim.. korang tak teringin ke nak try... ada bran???... kalau bran pegi ler... hahahah ^_^

6 comments:

a.c.H.i.k.A.n.i 1:29 pm, January 29, 2009  

setakat hal makan ni..warga kulim ni sangat bran...

tapi confirm ada tanda halal ke??

penyumbang pada israel tak???

hahhahahha

men 2:44 pm, January 29, 2009  

semestinya halal.. verified.. bole rujuk pada menu itu nanti..

NoRRiECollection 8:55 pm, January 29, 2009  

men aritu kata nak belanja aku kat Restoran Hai Nam kat Tesco prai tu kan...so this is the right time lor...TQ men

men 1:01 am, January 30, 2009  

eh.. aku ckp kan ko kena blanje aku.. ko ni suka jek nak putar belitkan ayat aku.. tak baik woo.. so bila nak blanje aku ni.. huhuhu :-p

JaRiManis_Ku 1:13 am, February 01, 2009  

aku br btul klau nk mintk belanja ni .. mana men .. ikan besar xdapt .. roti canai xdapat .. daging ruse ler ..

Zaimarul Aidier Bin Mohd Zain 1:09 pm, November 05, 2009  

tinggal sekor je rusa hidup nak sembelih..sape2 nak wat bbq ke atau kenduri kecil2an bole kol aku..berat 60kg//harga rm2200 termasuk kos hantar..lokasi kl/sgor je.. stok mmg terhad…Aidier 0133673807

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP