Hari yg lebam... mari jwb tag Achik Ani...

>> Sunday, January 04, 2009

Assalamualaikum w.b.t.

hari yg lebam... cam tu nampaknya keadaan hari ni.. memang cukup melebamkan... oleh kerana aku lebam... aku pun bertindak balas la terhadap tag Achik Ani yg jugak lebam... huhuhu :-p

1) Do you think you're hot ?
me hot??... not sure what to answer.. i don't think so... but sometimes mungkin kut... hahaha... hine x3 (kedengaran suara2 amir, man & ck menghine aku... huhuhu)

2) Upload your favourite picture of you!

3) Why do you like that picture?
kenapa erk.. maybe sebab aku suka tgk logo superman tu... nampak menarik jek... sesuai la ngan diri aku yg sememangnya super ni... lagipun time ni rambut aku nampak kemas... bukan messy cam biasa... huhuhu ^_^

4) When was the last time you ate pizza ?
rasanya masa makan kat pizza hut jusco bandar perda ngan bebudak kulim ni... tahun lepas la... tahun ni belum lagi... tunggu la sapa2 yg nak blanje aku utk tahun ni...

5) The last song you listen to?
seperti biasa kalau buka blog aku... lagu pertama yg akan dimainkan will be andai ku tahu by ungu...

6) What are you doing right now besides this ?
Tgk live FA Cup match between Man Utd and Southampton.. I'm a United fan :-p

7) What name would you prefer besides yours?
"men"... the opposite side of me

People to tag:
takmo le tag sapa2... huhuhu

ok achik ani... tag sudah dijwb yer... ambik masa setahun utk jawab tu.. tagged dari 2008... 2009 baru berkesempatan... biasa la kan selalu lebam jek nak update blog... after this i will try my best to regularly update this happy always blog :-p... ada cadangan supaya menukarkan nama blog ke lebam selalu... ok ke nama tu??.. nanti bertambah lebam plak... lari dari matlamat sebenar utk memberikan suatu keceriaan kepada semua yg membaca blog... tapi korang yg baca pun turut sama lebam jugak kan... huhuhu... akhir kata... marilah lebam bersamaku :-p

3 comments:

a.c.H.i.k.A.n.i 11:15 am, January 05, 2009  

cess...baru nak jawab..memang men lebam...

btw,ngeri seh amik gambar depan hotel tu..2 malam percuma 1..honeymoon suite..

siapa nak belanja men piza?? dia makan banyak..

Tentang Anip 12:50 pm, January 05, 2009  

azam tahun baru 2009 aku: x nak kawin lagi.. haha..biar ko dgn yat lebam sbb x kawin2..

Mohd Farhan 9:59 am, January 07, 2009  

sapa yg belanja men makan pizza, nescaya almost kopak la dia bulan tu..hahaha...hine hine hine

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP