saje nak bagitau...

>> Thursday, October 27, 2005

Assalamualaikum w.b.t.

saje nak bagitau, tgk la channel 16 astro hitz.tv sabtu ni 29 oct... diorang siar rakaman kat hotel tu... tak tau la aku ada termasuk dlm tu... kalau camera terambik gambo aku, ada la kut... huhuhu... puasa dah nak habis... lepas ni sambut Syawal plak.... so aku ingin mengambil kesempatan ini utk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin, sekiranya terdapat salah dan silap dalam mengharungi perjalanan hidup ini... kepada sesiapa yg telah menghantar kad raya kat aku, terima kasih banyak2... tapikan aku telah membekukan budget utk kad raya tahun ni... so tak yah balas ek... huhuhu... minggu ni agak membosankan la... boring sangat2.. kelmarin layan vcd filipino box office movie "Ngayong Nandito Ka"... apa ntah maksud dia... tapi jalan citer jiwang giler... adegan menangis banyak tul... huhuhu... sesuai ditonton sekiranya anda peminat filem love story... ok la... tak mo tulis panjang2... babai :-p

0 comments:

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP