Tak bersemangat!!!

>> Tuesday, October 19, 2004

Hmm... ntah kenapa hari ni semangat aku umpama bom atom gugur kat hiroshima... rasa tak bersemangat langsung... tak tau la kenapa rasa cam tu... tapi aku rasa macam tau jek, cuma tak pasti... aku rasa cam ada sesuatu tak kena jek... ada sesuatu yang perlu aku lakukan... tapi aku sendiri tak pasti apakah tindakan yang harus aku ambil itu...

peningkan... aku lagi la pening... sebenarnya ada sesuatu yang sedang aku fikirkan... tentang apa dia yang sebenarnya aku inginkan dalam hidup... sejak kebelakangan ni, aku sering terfikirkan hala tuju aku seterusnya.. dalam pelbagai aspek kehidupan aku... kengkadang tu aku keliru laluan mana nak ambik... susah jugak... ada sesuatu yang terjadi minggu lepas yang sedikit sebanyak menambah lagi kebingungan di benak fikiran aku ni...

eh... dah kul 5.. kena balik ni... kalau sempat nak ajak kawan aku sepam winning eleven... best skit... sambil tunggu waktu berbuka... takde la tertido nanti... okess

0 comments:

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP