Seri lagi!!!!!

>> Friday, October 22, 2004

Tension aku bila tengok game Manchester United lawan Sparta Prague pagi semalam... They should have played better... first half belum habis, aku pun dah tertido... bosan sangat rasanya bila tgk game tu... takpe la... tunggu ahad ni plak... tgk cam mana diorang lawan arsenal... hopefully diorang play better...

Hmm... Hari aku rasa agak happy... sebabnya... hmm.. adalah sesuatu yg aku terima lewat malam tadi... sedikit sebanyak mengembalikan aura aku... hehehe... hari ni nak berbuka kat restoran singgahrasa... tak tau la nak makan apa... okess... kena cabut dah..

1 comments:

Mai Okinokiyo 9:38 am, November 09, 2004  

aku tau apa yg mengembalikan aura ko..'sesuatu' tu mcm sms best2 ke...heheheh..betulx?betulx??

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP