Hari ini dalam sejarah....

>> Friday, October 15, 2004

Hari ni bermula bulan Ramadhan Al-Mubarak… bulan yg sangat2 dinantikan oleh kita sebagai umat Islam… teringat kembali peristiwa yg berlaku lebih kurang 4 tahun lepas.. peristiwa yg cukup segar dalam ingatan… sukar nak dilupakan… suatu pengalaman yg mengubah hidup aku di bumi ini…life goes on… walau apa pun yg berlaku, hidup mesti terus….

Hmm… malam ni nak berbuka ngan azrin & anip… plannya nak berbuka kat masjid shah alam… balik lewat la cam semalam… report tak jugak siap2… hehehe.. mana taknya… sampai umah tido terus… langsung planning nak buat kerja tak terlaksana… azrin kat sebelah tengah tulis daily report… aku nya tak tulis lagi… chin pun tulis gak… zam plak duk main net msg jek… boringnya hari ni… kerja banyak tapi rasa malasnya nak buat…

Teringat semalam beli kit kat kat giant… murah giler… but 1 free 1… best laa… sebelum tido malam tadi sempat makan semua… beli 2 jek… free nya 2 gak… boleh la lepaskan kempunan sebelum start puasa hari ni… okess …. Esok ada test… study prepare gak sket2…

1 comments:

Anonymous 10:43 am, October 16, 2004  

amboi2 sedapnya tangan tu menekan keyboard kata aku asyik net msg je.....hampehhhh....taula aku x anta kat hang.....anyway,saje je nak wat gempak....k ye kirim salam kat blok lapan....lama dah aku x balik blok8....

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP