Calon kekasih gelapku...

>> Thursday, November 20, 2008

Assalamualaikum w.b.t.


hmm... tgk tajuk pun korang mesti pelikkan... huhuhu... tadi aku sempat tgk ending rancangan gadis melayu tu... dia siar rakaman 2 org peserta yg tak dpt join sesi soal jawab sebab ada exam... aku bila tgk yg sorang ni... terasa seperti ada aura... rasanya dia ni memang sesuai utk dijadikan calon kekasih gelapku... huhuhu.. maksud kekasih gelapku di sini tak sama dgn maksud lagu yg kumpulan ungu nyanyi tu... kekasih gelapku mengikut kamus aku bermaksud kekasih yg ntah dimana... dlm gelap... kena la aku mencari dlm kegelapan itu... so aku pun jumpa la calonnya dlm rancangan gadis melayu itu... nak tau sapa... meh la aku tunjuk gambarnya erk... huhuhu :-p


Khairul Noormaidah Bt Zali

sesuai tak???... aku rasa sesuai sgt la.. huhuhu... tapi cam mana la aku nak berkenalan dgn calon kekasih gelapku ini... nampaknya akan kekal la dlm kegelapan itu... saje buat posting ni sebab aku tgh lebam... sambil2 tu nak membuat korang mengutuk aku la seperti biasa... tapi mana tau kan ada jodoh ke :-p... aku tgh dgr lagu samsons... tak bisa memiliki... cam tak kena jek... agaknya memang tak bisa memiliki seumur hidupku la kut... lebam lagi la jawabnya... huhuhu... okess... korang mesti sakit jiwa raga baca posting ni... mau tak sabar2 nak letak comment membina... sila la yer... ahaksss :-p

6 comments:

a.c.H.i.k.A.n.i 11:16 am, November 21, 2008  

yang ni falling in love yang keberapa men? sesuai tak??..sesuai untuk ko tengok dari jauh je kut..hihihi..
cubalah men...mana tau ini jodoh kau..
comment membina x?

Anonymous 5:02 pm, November 25, 2008  

wak lu

Ir. Dr. Kamarul Anuar Mohamad Kamar 9:42 am, December 02, 2008  

perghhhh.. gd luck men

Anonymous 4:17 pm, January 05, 2009  

Err Kekasih gelap tuh = Bangla ka?

Anonymous 3:49 pm, January 20, 2009  

Setiap kali aku tgk aida setiap kali aku teringat isteriku
mukanya yang hampir sama dan sopan santunnya menambahkan kasing sayang ku pada isteriku..
tapi sayang isteri aku takder kat rumah dia pergi kursus kat maktab bangi selama 2 minggu.
sbb ambil kursus j-qaf

opie 8:01 pm, May 27, 2009  

jgn...aida ni tol2 budak baik...sebab aku anior die...ni jual mhal giler...time kat uum x lyn jantan...puh...mlpas aku

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP