Wedding Loko @ Seremban

>> Thursday, March 23, 2006

Assalamualaikum w.b.t.

hmm.. lama tul tak update ek.. since last more than 2 weeks ago... huhuhu... a week after AGM tu, aku balik kl lagi... this time because to attend loko's wedding... sabtu kat seremban dan ahad kat kelana jaya... anip dah citer sket about that sunday punya event kat blog dia... so aku nak story a little bit about that saturday... aku naik bas from pekan kul 11 mlm jumaat tu.. then sampai kat kuantan, tunggu plak bas ke kl kul 12.30 am... sampai kl around 4 am... yat ambik kat pudu... sampai umah dpt la tido sekejap... then 7.15 am iwan dah sampai ambik aku utk ke umah loko... bergerak dari umah loko ke seremban at around 7.50 am... aku drive kete loko sekali ngan iwan ngan shep... loko naik honda stream uncle dia... sampai kat R&R seremban, jumpa zahir kat situ... finally sampai seremban around 9 am... tunggu plak pengapit loko for that day kat tepi jln sebelum masuk ke area perumahan wife loko... at around 9.30 am, kitorang pun sampai ke umah pengantin... so sempat ambik gambo ni... nampak cam aqasha tak??... hahaha... 2 members from SUFA yg still maintain.... iwan ngan loko already lost the title... shep dah in between... so when will it be us ek zahir... huhuhu... kat majlis kali ni, kitorang semua jadi cameraman... aku, iwan, shep, zahir.... masing2 ada stail tersendiri... aku punya stail simetric ngan down view concept... so banyak gambo aku ambik dari view bawah.... ni gambo cameraman2 tak bertauliah sedang beraksi... macam2 gaya... ngan tripod nya, menonggeng nya... semua pun ada... hahaha.. kiranya kitorang sentiasa la gak melekat kat loko ngan wife dia... pastu gi ambik gambo kat bilik plak.. then kitorang pegi berehat sebentar di rumah yg dah di khaskan utk pihak sebelah lelaki... sambil tu loko tukar pakai baju songket... dpt la tido sekejap time tu... then sambung plak sesi bersanding... lepas tu baru dpt makan... kitorang sebelum tu dah makan... tapi kali ni kitorang terpaksa makan lagi setelah dipelawa makan makanan pengantin... so apa lagi semua pun sebat jek... huhuhu...memang penat giler sepanjang hari tu... terasa sedih gak la sebab dah takde geng melepak uptown yg bole diajak anytime jek... lepas tu port utk tgk bola time weekend pun dah takde... time goes by cepat jek... ingat lagi kitorang geng dari zaman sekolah dulu... saje nak kasi contoh gambo simetric ngan down view angle aku... so any comment??... apa lagi yg nak ditulis ni ek... to loko ngan wife... SELAMAT PENGANTIN BARU... okess :-p

3 comments:

Tentang Anip 12:08 am, March 30, 2006  

baju shep, iwan ngan zahir tu lebih kurang sama jer pattern.. buy 2 free 1 ker? yg ko selekeh pakai t shirt apsal men?

Anonymous 7:25 am, March 30, 2006  

apsal plak aku selekehnya... baju mahal tu.. beli kat oversea... hahaha.. gaya contemporary jek cukup la..

Anonymous 9:40 pm, March 30, 2006  

men mmg cam tu, tak reti majlis formal ke tidak. nasib baik masa jd pengapit kitaorg paksa pakai baju melayu, kalau tak mesti t-shirt la tu. LEBAM tul..
apa konsep dia tu, downview. ok le tu. tp utk koleksi penuh sila layari http://iwansufa.fotopages.com. Adios

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP