- kosong -

>> Saturday, February 11, 2006

Assalamualaikum w.b.t.

hmm.. malas nak pikir tajuk.. last post ada tulis pasal east coast journey kan tapi takde gambo kan... tapi malas plak nak upload... tgk jek la kat blog anip ... tapi nak letak satu gambo ni... gambo beg travel yg aku beli... huhuhu

apa nak tulis ek... takde idea... keje jek memanjang... dapat buat rekod this friday... rekod keje hari2 for 17 hari berderet tanpa cuti... siap OT sampai malam tu... hahaha... after balik dari east coast trip tu, until today kena keje hari2... esok pun keje... anip pun kalah... huhuhu... haa.. tadi sempat pi pekan town... kawan aku tunjuk kedai murtabak makasar pekan yg famous tu... anip nanti datang bole la kita pi makan...

apa yg best nak citer ek... takde benda sgt pun nak citer... oh yek.. nak eksyen sket kat anip... walaupun aku kat pekan ni, aku berjaya gak menang tiket movie lagi... aku menang open passes movie prime dari CO... nanti boleh tgk kat gsc kuantan... memandangkan anip ngan yat suka pasal aweks2 ni... aku nak citer sket la pasal aweks2 kat tempat keje aku... kalau kilang ni terletak di shah alam dan anip plak berkerja utk kilang ni... sudah pasti setiap kali menang tiket movie anip akan bergilir2 bawak aweks2 yg berlainan... hahahaha :-p... mau kelabu mata anip... semalam ada la defect kat satu model product ni... aku pun nak la wat test... tapi aku kurang la paham alat tester tu... tapi nak tanya kat awek yg memang keje dia selalu buat testing tu, segan plak... cuba la membijakkan diri dulu... last2 tanya gak la... hahaha...pastu dia bagitau jek la... pastu aku pun cuba balik... tak dpt gak... pastu dia tanya aku dpt tak... tak dpt jek la jawabnya... pastu dia tolong la tunjuk... baru la paham... sebelum tu ada org dah ajar.. tapi dia ajar cam tak cukup... sebab tak explain cam mana instruction card punya details... kalau anip tgk budak tu mau cair... hahaha... yat pun sama... tapi yat suka yg seksi... betul tak meme... huhuhu :-p... by the way, nak congrats kat yat sebab liverpool menang 1-0 over wigan... nasib anip plak belum tentu lagi... chelsea tgh ketinggalan 1-0 tu... hopefully result tu maintain cam tu jek... betul tak meme... lebam plak nak tulis panjang2... takde idea pun... okess :-p

11 comments:

Tentang Anip 6:54 pm, February 12, 2006  

men tu sajer jer..kalau org lain ajar dia lembab sikit nak pikap..kalau aweks seksi ajar,baru intro jer dia dah paham..

Anonymous 11:11 pm, February 12, 2006  

aku tak puas hati betul la, mana ada aku minat awek seksi? Mana bukti? Betul tak meme? Siut tul..... tercalar reputasi aku sebagai budak baik, cis!!!!

Kalo korang nak tau, men suka yang m*****, hahaha!!!!

Anonymous 12:35 am, February 13, 2006  

apa la anip.. aku tak ckp pun budak yg ajar aku tu seksi.. mana ada seksi.. solehah ada la.. huhuhu...

apa ni yat.. takmo ngaku plak.. kata p*****t.. betul tak meme... hahaha...

kepada korang berdua... matang la sket.. bak kata bor.. malas la nak ulang.. paham2 jek la... muahahaha...

Anonymous 11:10 am, February 13, 2006  

best nyer...chelsea kalah!!anip smpi x sanggup reply msg aku..huhuhu..dulu mu beat chelsea 1-0 hasil header fletcher, korg kata nasib kan..skrg ni nk kata aper?huhuhu..xkan ler arjen robben oscar winner tuh x bley blakon lgsg mlm tuh?hehehe...

kpd men, setialah pada yg satu..jgn jd p*****t cam yat..sian kt junior..huhuhu

Tentang Anip 10:34 pm, February 13, 2006  

dulu aku msg meme bila manu kalah pun ko tak reply gak kan meme..so takyah ckp bykla..

yat mencarut ker??takleh figure out perkataan tu..yg m***** tu aku dah tau,montok kan...betul tak yat??

Anonymous 10:46 pm, February 13, 2006  

tak paham la kenapa meme cakap setia pada yg satu.. nak setia pada sapa??.. jessica alba ke angelina jolie... nape plak kesian kat junior.. lebam daa.. apa la anip ni.. m***** tu mature.. sesuka hati jek tafsir bukan2..

Anonymous 9:10 am, February 14, 2006  

huh, semakin panas di sini....

Tentang Anip 11:24 pm, February 14, 2006  

kalau mature takyahla nak sensored2 ...so mesti perkataan tu ialah montok..

Anonymous 12:58 am, February 15, 2006  

suka hati nak kata apa.. dah tau korang saje nak kenakan aku.. hahaha..

Anonymous 3:08 pm, February 16, 2006  

yeah, montok and matured, itulah pilihan men, anip, apa2 nak tambah? Hahaha

Men, carilah yg muslimah, lemah-lembut, pandai mengaji, sopan-santun, hati budi yang baik dan solehah..... Janganlah cari yg macam tu jek, ish ish ish, rosak betul...

Anonymous 10:03 pm, February 19, 2006  

huh, apa senyap je nih, anyway, final score LIVERPOOL 1 - MANU 0

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP