lunch with doctors...

>> Monday, January 02, 2006

Assalamualaikum w.b.t.

hmm.. what a weekend... keboringan yg melampau... just nak story a little bit about today's lunch at midvalley with my long time close friend fayed... she is a doctor at selayang hospital... dia dah promised nak blanje lama dah... blanje sempena mula berkerja as a doctor... tapi memanjang sibuk jek.. so today dapat spent a little time to blanje me... huhuhu... she bring along her friend, doctor kat situ gak... so today i had a lunch with doctors... hehehe... makan ayamnor... midvalley penuh sesak... aku terpaksa park kat um, and my junior tolong hantar ke midvalley... aku sampai sana agak lewat... suppose around 2pm, but at that time aku baru jek nak gerak kuar dari umah... huhuhu... so sampai midvalley around 2.45pm... lama tak borak ngan fayed... so citer la pasal keje dia, pasal perkembangan terbaru classmate2... ada gak berita terkini yg aku dapat... hahaha... then after makan, jalan2 kejap kat midvalley tu... then fayed hantar aku ke um... memandangkan aku keboringan, so decide to go to bukit bintang... nak survey for something... sampai kat jln loke yew tu, jem giler nak ke bukit bintang tu... so aku pun patah jek balik... takde mood dah... then so sudden, terus jek ke pyramid... hahaha... ntah apa yg ada kat mind aku time tu... rasa takde hala tuju jek... kat pyramid aku pun survey la benda yg aku nak survey tu... price dia memang dah turun, cuma yg kat pyramid tu model dia tak sama... dah jumpa actually kat shah alam benda yg aku nak tu tapi size plak yg tak padan... hampeh tul... memang dah drop giler price dia... so maybe this coming weekend kena gi tgk kat kl gak... benda apa tu rahsia la... mana leh citer... huhuhu :-p... this week quite busy with lots of work... very2 busy... jugak kena review a few things... cam tak sempat jek... ntah la... pening kepala... what else ek... oh yek, I bought the history of man utd vcd... layan gak tgk sejarah asal usul united... baru tgk 1st disc... ada lagi 2 disc kena tgk... bila ntah sempat nak layan tu... okess... ada keje nak buat plak... chaloss :-p
ni gambar classmate mrsm aku dulu.. bergaya dgn baju kelas kitorang... masa ni anip seorang budak yg innocent giler... tgk dlm gambo ni muka dia nampak seorang budak yg baik sangat2... wakakakaka... aku takde dlm gambo ni...

1 comments:

Tentang Anip 8:16 pm, January 03, 2006  

siut dating ngan fayed tak ajak aku..tak fall in love ke?ko kan senang fall in love ngan org..muahaha..
men takder dlm gmbr tu sbb dia tgh tdo dlm kelas masa prep..
-jgn delete-

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP