esok last day..

>> Thursday, January 19, 2006

Assalamualaikum w.b.t.
hmm.. esok last day kat um ni... sunday i'm going to the east side... hahaha... this week sibuk memanjang... always on the move... tapi banyak kuar jalan2 sambil beli barang... selasa tu pegi low yat & sg wang plaza ngan iwan... kat low yat beli dlink wireless modem router... best giler pasni buat hotspot kat umah... hahaha... pastu survey2 digicam.. iwan la sibuk duk survey... dah berapa kali survey tak tau le.. belinya ntah bila.. kepuasan hanya dgn survey jek... huhuhu... then yesterday, pegi renew license... betul mati lagi, this coming feb tapi saje renew awal... nanti lupa plak... renew 3 years terus... selama ni duk renew setahun2 jek... then main tenis ... lepas maghrib tu, pegi OU plak main boling ngan edi.. yat main boling gak tapi yat main lane lain la sebab dia ada tournament lawan team HEP... teruk giler main...tension jek... lane tu cuba sabotaj sebab licin melampau... pastu midnite tgk plak memoirs of a geisha ngan edi, junior, ngan 2 org roomate junior... yat takmo join sebab dia nak tgk sabtu ni... show kul 11.30pm.. habis kul 2.10am... memang ngantuk tak ingat... tapi best la... zhang ziyi so cute... fall in love la tgk dia pakai kimono tu... quite interesting story... geisha ni kira cam personal entertainer/artist kelas atasan la... nak jadi geisha kena pegi kelas semua... kira bukan semua org boleh selamber jadi geisha... the chosen one jek boleh... huhuhu...
pastu balik tu plak... tgk game man utd vs burton kul 4am... giler lebam... tgk kejap jek pastu terus lelap... so kesimpulannya sekarang ni aku tgh ngantuk sebab still tak cukup tido... tapi malas plak nak tido so tulis blog... nak tulis pasal apa lagi ek... before pegi ahad ni, teringin nak makan semua benda yg aku suka makan... ingat nak pi uptown makan tang hoon hailam... pastu cheese cake secret recipe... pastu junior plak ckp ada cake best kat OU kat cafe apa ntah nama dia... apa lagi ek nak makan ni... oh yek nak mintak anip blanje aku ni... kena paksa dia blanje tak kira... hahaha... sabtu ni game man utd vs liverpool... so planning nak tgk la ngan yat, meme... aku ngan meme man utd, yat liverpool... so sapa lagi nak join meh la... chelsea fan tak boleh ek... buat menyemak meja jek nanti... huhuhu... what else nak tulis ni.. anip tulis pasal zaman sekolah dia... aku takmo la tulis... malas jek... kalau tulis pasal life kat um ok la gak... interesting ngan banyak gambar... oh yek lupa.. citer pasal um ni, aku ada simpan gambo/clip video adegan terlampau anip... hahaha... anip ko ingat lagi tak kat bilik coach kat 1st tu... malam bilik tu kena serbu dek penyelia... rupanya file tu masih tersimpan elok dlm pc aku ni... kalau aku letak kat blog mau havoc... so better ko blanje aku... hahahaha... ok la.. penat dah taip ni... okess :-p

15 comments:

Tentang Anip 11:04 pm, January 19, 2006  

giler betulla men ni..tak abis2 lg nak soh aku belanja dia..coach pun tak open table lg tau tak..
taktik kotorla men..ada pulak main ugut2 cam tu..
men renew lesen 3 thn terus??tu tandanya bakal org kaya..

Anonymous 12:28 pm, January 20, 2006  

men..man u vs liv ahad la..bkn sabtu..ko x dpt join la eks?buhsan la camnih!!

Anonymous 12:49 pm, January 20, 2006  

aku baru pasan..apsal ko x citer psl foosball pn? citer main bowling ngan edi jer..rasa cam ada main hr tuh..main sblh tgn, slow mote gih..huhuhu..

men 2:32 pm, January 20, 2006  

ha ah la.. ahad malam 11.55.. tak dpt la join.. tak bole kutuk yat... sedih gak la.. kena la tgk kat pekan... situ dah ada astro semua... huhuhu... nanti ko buat deal ngan yat... liverpol kalah suh dia convert to man utd ngan blanje ko... kalau utd kalah (most probably not), ko blanje la yat... ok tak gitu.. hahahaa.. tu la dah lepas post baru ingat aku miss part main fusboll tu.. tak mo citer sgt pun.. wat malu jek.. huhuhu... bila lagi nak revenge ek.. tunggu tgn ko dah elok baru aku nak revenge serius punya match :-p... by the way anip, aku renew lesen 3 tahun takde kaitan ngan jadi kaya ke apa ek.. saje malas dah nak renew setahun2.. 3 tahun pun bukan lama.. pejam celik jek... ko tu tahap wajib blanje aku sebagai timbalan kelab sebab aku pun nak merantau cam coach.. hahaha

Anonymous 2:44 pm, January 20, 2006  

aku nk kena recruit suma man u nyer fan b4 ahad ni..suma yg ajak aku g tgk bola stkt ni suma nyer liverfool's fan..

nk tunggu anip blnja?hmm...ko bjanggut sampai sama length ngan ketinggian anip pn blm tentu anip akan tbuka ati nk open table..huhuhuh...

men 2:49 pm, January 20, 2006  

wakakakaa... tepat sekali kenyataan tu.. anip memang tahap kemut tertinggi... huhuhu.. takde ke man utd fan lain.. takpe.. kalau ko sorang pun, man utd win.. senyap gak diorang... hahaha.. number doesnt matter.. yg penting menang... takpe, ko pakai lucky shirt.. aku pakai jersey utd navy blue tu.. selalu kalau aku pakai jersey tu utd menang jek.. hahaha

Tentang Anip 12:28 am, January 21, 2006  

poyola budak2 mu 2 ekor nih..

Anonymous 1:16 pm, January 24, 2006  

aku pakai lucky shirt malam tuh.yat dah nak trk diri sbb dia xdpt cari kopites.awal2 lagi dah nmpk bunga2 kekalahan.aku paksa gak dia ikut.sib baik member aku dh smpi dulu.dia dtg awal tgk match yg CHELSHIT seri jer tuh.dpt ler kitorg port yg best.x dpt nk describe kegumbiraan bsorak tatkala melihat header yg giler lawa dr ferdinand.yat ttunduk.muahahahahaha!!!!MU rulez!!

Anonymous 11:55 am, January 26, 2006  

Kasi can jek man U tu, asyik down je kan, nanti mana la sponsor nak tarik diri lak.....for the sake of premrship, sokong la liverpool!!!!!

Anonymous 2:55 pm, January 27, 2006  

well hello..ni mesti yat nih..allop..man u dah dlm proses signing sponsor baru la..xder hal punya..1 pegi, 10 mari..

Anonymous 4:20 pm, January 27, 2006  

cuba try mintak proton sponsor, ala, macam kelab dulu tu, apa nama kelab tu, lepas tu jatuh 1st divisyen...... kahkahkah

Anonymous 8:46 am, January 28, 2006  

yat poyo jek.. selamber kutuk man utd kat blog aku.. aku delete comment ko nanti.. tapi takpe la.. just biar jek la ko nak kata apa yat.. tgk la nanti.. man utd will prove u wrong la.. sponsor is not a probs for united... hahahhaa

Tentang Anip 7:34 am, January 29, 2006  

bukti nyata bahawa penyokong mu takleh terima komen negatif..kalau kutuk jer nak delete komen..hampeh..takder semangat kekomenan langsung..betul tak yat??

Anonymous 4:07 pm, January 29, 2006  

memang cam tu manU, can't accepts critics, ada sorang tu, kecik jek, tapi angin satu badan, poyos sungguh la manU fan ni..... ish ish ish!!!

Anonymous 3:52 pm, February 05, 2006  

hampehs punyer yat..akukah yg dimaksudkan tuh?ces, silap btl aku lama x jenguk blog nih..tp anip pn kecik & angin satu badan gaks..org kecik mmg ler camtuh..nk smpn angin tu kt ner g?lepas jer arr suma..cpt sket cool..

mlm ni nk tgk yat n anip plaks thn angin..huhuhuhuhuhuhu....

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP