last day all black...

>> Friday, July 15, 2005

Assalamualaikum w.b.t.
hmm... nape tajuk cam tu ek... actually this weekend (esok ke lusa) nak tukar layout blog ni... make it more bright.. or kalau boleh colorful... baru nampak ceria sket... but mampukah aku?... memanjang jek malas.. try la rajinkan diri... ni baru lepas makan kat 6th... makan mee kungfu ngan tembikai... best la.. teringat masa makan mee kungfu kat worldwide section 13 shah alam... zack ngan start order mee kungfu ni... yg kat situ best sebab dia balut ngan telur macam pataya... yg kat 6th ni tak cam tu... sebelum gi 6th tu pegi burn data image yg snap hari tu kat kimia dept fac science... pastu jumpa student master yg duk situ.. memang dah biasa jumpa pun masa aku duk buat keje kat situ.. cuma hari ni ntah ape lebam aku nampak dia sweet jek.. terasa cam fall in love plak.. giler desperate looser tul aku ni... huhuhu :-p...
by the way, malam ni nak buat apa ek? takde idea plak.. hopefully bole gi lepak ngan loko ke... takpun layan WE sudah... hari tu aku ada cakap nak story about something kan... haa meh aku citer... nak citer pasal someone... aku namakan A jek la senang... A ni kawan kepada kawan aku la... saje share story pasal kelebaman budak ni... budak ni kan lebam tak lebam, dia tak dpt nak bezakan antara kaca dan permata... walaupun hakikatnya dia nampak kaca tu memang kaca dan permata tu memang permata... tapi dia butakan hati semua... ... yg kawan aku boleh bercerita pasal budak ni sebabnya dia dah bosan la ngan perangai budak ni... dia kan sanggup la "backstabbed" kawan dia sendiri semata2 utk kepentingan diri... dia boleh citer pasal kawan ni kat org lain... tapi dia citer tak full.. dia tutup part yg mana dia buat salah... dia cerita Z jek... A sampai Y dia tak citer... citer dia seolah2 memburukkan kawan ni... lebam tak... pastu org yg dengar citer dia tu plak percaya la pastu chop kawan ni teruk la... susah betul la ngan org perangai cam ni... lebam dibuatnya... bila dia sangap, dia cari la kawan2 dia.. bila dia ada commitment jek ngan B (seorang pompuan), kawan2 dia ni dilupakan siap boleh cancel janji... pastu siap tipu2 cakap itu ini... pastu yg tak tahan, habis perihal kawan2 dia ni, dia pegi citer kat budak B tu... masalahnya seperti yg telah diberitahu... dia citer tak lengkap... dia tutup part dia... ada gak org berperangai macam tu... kawan aku yg citer ni pun sebenarnya lepas geram jek... sebab dah bosan ngan perangai lebam A tu... kawan aku ni kesian sebenarnya.. tapi dah si A tu tak hargai gak... lagi satu tu plak... dia ingat org tak tau kisah dia... si B ni banyak giler tak tau pasal si A ni...dah dia cover pasal dia kan... kawan aku ni takde la jahat sampai nak pegi citer kat B perihal si A ni.. kalau si B tu tau sapa hakikatnya si A ni... well apa2 pun kawan aku ni malas dah nak layan kerenah A ni... jenis org tak hargai persahabatan... hmmm... well macam2 ek dlm kehidupan kita ni... perangai manusia tak dpt kita jangka... hakikatnya kita kena ingat bahawa hidup kita ini hanya sementara... takde yg kekal melainkan Yang Maha Esa... hargailah org lain seperti mana org lain menghargai kita... gunakan akal dan hati dlm menilai sesuatu...
end of the story... huhuhu... apa lagi nak citer ek... bagi la idea korang nak suh aku citer pasal apa... banyak citer aku ada tapi taktau mana yg sesuai utk diceritakan... huhuhu... penat dah type.. okess... stop dulu.. babai :-p

1 comments:

Anonymous 11:56 am, July 16, 2005  

For whoever or whatever is causing you so much heartache, you know what, org dotdotdot memang slalu gitu..
mama saya kata, kalau lalat datang hinggap, sebat jer..!!:D
cheer up, MEN...
takmo sedih²....

We cannot please everyone all of the time. But we don't bloody hell have to please, in the first place.

To “A”; Oh PHULESSE!!!Grow up man!u should know!!

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP