unexpected things in life...

>> Tuesday, October 30, 2007

Assalamualaikum w.b.t.
hmm.. kadang kala apabila kita berada dlm suatu keadaan yg agak sukar, pertolongan yg tak disangka2datang tepat pada waktunya... sesungguhnya pertolongan dari-Nya memang tak dpt kita jangkakan...

Alhamdulillah, wife Azrin telah selamat melahirkan baby girl, Sayyida Nafisa bt Noor Azrin, pada 20 Oct yg lepas... cute jek tapi tak macam ayah dia :-p (gurau jek Azrin... hehehe)...

gambar Sayyida Nafisa

Tadi masa tgk blog Azrin a.k.a. Coach... tgk la gambo dinner masa kat SHRDC dulu... lepas tu saje la belek2 folder dlm pc ni cari balik gambo2 yg ada... so jumpa la few gambo kat bawah ni... just nak share ngan korang semua... kepada warga SCD2, ingat la kenangan lampau kita ek... hehehe...

dlm gambo ni Zam pakai baju Superman aku... dia sebenarnya teringin gak jadi Superman time tu.. tak tau la nape dia nak jadi Superman gak... mungkin ada maksud tersembunyi kut masa tu... hehehe... sekarang baju tu dah teramat season.. koyak2 dah pun.. tapi aku still simpan lagi kat umah abg aku...

2 gambo kat atas ni plak masa kitorang lawan futsal.. boleh dilihat dlm gambo ni coach dgn bangganya memakai jersi Man Utd... tapi unexpectedly sekarang dia support Chelsea... but I do believe one day nanti coach akan kembali ke pangkuan Utd... anip plak masa ni takde team yg dia sokong lagi... masih tercari2... then akhirnya dia memilih chelsea... zul plak setia ngan liverpool... zam plak jadi manager kitorang masa futsal ni... so korang bole tgk gaya seorang manager dlm gambo ke-2 di atas... memang ada gaya Sir Alex Ferguson jek kan... hehehe... sekarang ni zam dah mula berjinak2 utk menjadi penyokong Man Utd...

Then aku tgk2 plak gambo time konvo dulu... tapi masa tu aku takde digital cam lagi... jadi tak banyak gambo yg discan... tapi nak share gak la gambo2 kat bawah ni...

gambo 1st tu nampak macam lembaga pengarah syarikat jek kan... hehehe :-p

Next aku nak share plak gambo aku sendiri... utk korang yg tak pernah tgk macam mana rupa aku time kecik bole la tgk ek... hehehe

ni gambo aku masa baby... tak sure la time ni aku dah ada aura tido ke belum.. tapi aura super tu memang dah ada :-p

ni gambo aku ngan arwah mak aku... tak silap masa ni umur aku 3 tahun...

last sekali nak share gambo aku ngan Elly Mazlein... ambik gambo ni masa majlis berbuka puasa ngan artis Suria Record... tahun berapa ntah tak ingat.. masa ni aku tgh study kat UM lagi.. anip menang jemputan berbuka puasa ni dari radio Era... nampak macam padan jek kan... tapi dah melepas la... tu la aku ni lebam sgt tak ambik kesempatan utk mengorat dia time tu... sekarang dah takde chance pun nak jumpa dia lagi (tapi kalau aku try pun rasanya sure kena reject jek.. hehehe)... kesimpulannya.. jgn biarkan peluang yg ada berlalu pergi tanpa kita mengetahui kesudahannya... huhuhu :-p

1 comments:

Anonymous 9:41 am, November 01, 2007  

hahaha ..gilaa ah men..mana ada akue berpaling tadah...akue dah diberi cahaya utk menyokong Chelsea..skang pun sokong..tak akan Man Utd selama2nya..
Nanti Nafisa pun akan ku latih mencintai Chelsea..hahah
hehhe akue masa tuh dok ikut org..ikut borr..masa tuh akue tak tahu apa kebenda epl nih..then bila dah ada cahaya..baru laa akue buat pilihan sendiri..Chelsea Forever...

Heheh ..men blog ko makin mantap..bagus2 ada improvement..
pasal gambar ko tuh..akue pun tumpang gembira laa tgk semua2 nih..heheh teringat masa2 bujang dulu...heheh gambar ko masa baby..ko rambut flat top ekk.. ko rapper ke masa tuh...

yup..BETUL ckp men, bila peluang dah ada depan mata..cuba laa, jgn menunggu esok atau lusa..kelak nanti merana selama2nya....hehe
nanti akue update lagi gambar baby nafisa week 2..tak sabar siot nak jumpa dia ..ngan umie dia..rindu bangat ooo..kalah rasanya masa bercinta dulu...akue laa nih pun tgh dok demam..demam rindu kot..
Apapun kepada semua pembaca blog ini..sayangi laa apa yang ada disekeliling anda..jgn sampai dah tak ada baru nak menangis menyesal tak sudah2..
ok Wasalam..

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP