colourful or not???

>> Thursday, September 13, 2007

Assalamualaikum w.b.t.

hmm... Ramadhan tiba lagi... selamat berpuasa semua... hopefully your 1st day puasa went fine like me... actually had nothing in mind... tapi teringin sgt nak write something bersempena dgn ketibaan Ramadhan ini... although i'm happy sebab masih berpeluang utk menyambut ketibaan Ramadhan kali ini, but actually I felt kind of the other way around... it's because of the past memory which I've tried to wipe it of my mind... hmm...

I've celebrate my wife birthday on 29 August... her 1st year birthday... she still look like new ^_^... malas nak pikir how much I've spent for her birthday... kalau pikir jadi lebam jek... huhuhu... nak story about my merdeka's trip... rasa penat plak nak menaip lama2... gambar pun tak habis upload lagi... maybe next time I'll write on that...

so any comment on my blog's new look??... kalau ada suggestion, just let me know... still thinking to make this blog nampak more ceria2 gitu... huhuhu.. dah kul 11.15pm... better tido nanti tak sedar plak sahur... okess :-p

4 comments:

Coach Aura 2:24 pm, September 19, 2007  

men, akue rasa ko kena ceria masa tulis blog ko nih..jgn mcm rasa lemah jea...org nak baca pun kasi lemah ..heheh apapun write something yang org leh excited to know until your end story..
heheh hapy besday ekk Ko punya VIOS..thanks sealu kasi akue tumpang ..

Anonymous 9:50 am, September 30, 2007  

tu la men, kan dah kena komplen..tgk mcm blog aku, ceria jer..hehe

Anonymous 11:23 am, October 02, 2007  

gila aaa lagu anuar zain ..ko tgh jiwang ke men? anak sapa tuh?

Anonymous 7:39 pm, October 02, 2007  

saje letak lagu tu la... best apa lagu tu.. aku duk tgh praktis nyanyi nanti bole buat konsert... hahaha... dah tukar lagu raya plak...

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP