perjalanan kehidupan...

>> Tuesday, December 06, 2005

Assalamualaikum w.b.t.


hmm.. banyak yg ingin ditulis kali ni.. tapi maybe tak tulis semua kut.. sebahagian kena simpan sendiri.. khamis ngan jumaat ada kat penang.. attend First Japan-USM LCRL Colloquium kat Institut Pengajian Siswazah USM Penang... register khamis tu around kul 8.30pg... lebam jek.. ngantuk pun.. utk memudahkan, aku buat kesimpulan jek.. banyak benda menarik dibincangkan masa colloquium tu, walaupun kebanyakannya aku sendiri tak paham (sebab aku tertido)... yg paling best bab makan... best jek... khamis malam tu ada dinner kat restoran amandari, kompleks bukit jambul... best giler makan... jumaat pun sama gak, attend colloquium + makan + tertido... habis colloquium hari jumaat tu around 5.30ptg.. kul 6 lebih baru azrin sampai.. pastu gi bukit jambul, shopping dvd...beli dvd movie yg 3 in 1... menjimatkan... pastu beli dvd initial d fourth season episode 1 sampai 20...all in one dvd jek... banyak tul dvd kat sana.. citer lama2 pun ada...then lepas isyak tu, gi makan char kuey teow ngan azrin kat tepi jln nak ke airport... sedap la.. tapi azrin order yg kecik.. so sket jek la kuey teow dia... udang dia jek banyak, 3 ekor... then azrin hantar ke airport... my flight suppose kul 10.20mlm... then delay jadi 11.50... actually dah dpt tau pasal delay tu petang tu sebab airasia dah sms bgtau.. tapi gi gak awal sebab azrin nak ke perlis plak.. aku pun lepak jek kat airport tu sampai lebam... then delay lagi sampai kul 12.20 a.m... lebam giler... ngantuk sgt2... then kapal terbang take off jek aku pun tido.. sebelum tido tu sempat la tgk tingkap tu nak tgk penang bridge... tapi blur jek... sebab mata aku dah mamai... then lelap.. then tersedar jek dah fly kat area sepang... nampak F1 circuit tu.. cam nak sambung tido jek tapi dah nak landing plak... loko ambik kat klia... then loko ajak gi tgk help institut kat pusat bandar damansara... lepas tu singgah makan nasi lemak kat seksyen 14... lebam jek.. balik umah dah kul 3.30am... then tido...

kul 5.30am bangun...kena bangun awal sebab janji ngan iwan nak jumpa kat R&R rawang around kul 7... liat tul nak bangun tapi lawan jek... lepas mandi semua tak ngantuk dah...then kuar umah kul 7pg... singgah beli bateri... pastu ambik kawan aku... then off to highway ke utara... sampai R&R rawang around kul 7.40pg... sedang elok la timing aku sampai tu diorang nak bergerak dah... isi minyak kejap kat situ... then berkonvoi la ntah berapa buah keter... sampai kat tol bidor/teluk intan around kul 8.50 kut.. lupa dah... lepak jap situ pastu continue balik... sampai kat masjid kat ngan umah wani tu around 9.45... lepak kat situ iwan siap2.. sambil tu ambik gambo sekali...

then bergerak ke umah wani... diringkaskan... akad nikah berlangsung around kul 11.30pg... lepas akad ni tu aku gi ikut iwan masuk bilik.. aku jadi fotographer... ditugaskan untuk mengambil gambo...lepas tu settle2 semua.. gi makan... lepas makan tu gi lepak kat bilik tempat iwan bersiap... tukar plak pakai baju songket.. tema hijau jek...

tak boleh la citer semua... so diringkaskan lagi... aku, ezwan, kamal, haziq balik aorund kul 3.40ptg... kitorang gi jln ke bandar teluk intan dulu.. gi makan mee rebus mastan ghani pastu gi tgk menara condong...

bertolak balik dari teluk intan ke kl around kul 6.15ptg... kawan haziq suh ikut jalan lama.. dia cakap jln tu ok jek.. so kitorang decide nak try la... kesimpulannya jln tu lebam.... bumpy jek... sampai shah alam around kul 8.45mlm...singgah shah alam sebab nak gi open house umah kawan... aku pun tak kenal.. aku ikut ajer... huhuhu... so the end la dulu... dah ngantuk nak tido ni... sunday tu pun activity best gak... nanti citer lepas dah tak ngantuk... okess :-p

4 comments:

My COACH Store 2:33 pm, December 06, 2005  

doploh kali ckp ngantuk...lebam jek..uhuhuhhu

men 3:07 pm, December 06, 2005  

dah memang ngantuk.. huhuhu

Tentang Anip 8:25 pm, December 07, 2005  

aku kira ada 4 jer perkataan ngantuk..nmpk sgt tipu kata doploh..

My COACH Store 9:24 pm, December 07, 2005  

ko jgn sibuk anip!!!

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP