sambung yg semalam...

>> Tuesday, November 29, 2005

Assalamualaikum w.b.t.
hmm.. sebelum sambung apa yg aku citer semalam, aku nak citer sket pasal pontianak 2.. semalam tgk citer tu ngan yat & junior kat midvalley... junior la sibuk ajak kitorang tgk.. dia cakap kawan dia cakap citer tu best... aku ngan yat pun bersetuju la sebab tgk show kul 4.50ptg, so boleh guna student card... murah la tiket.. lawak plak sebab org kaunter tu tak perasan kut kad matrik aku tu dah tak valid... huhuhu... citer tu ok la.. not bad... make up dia quite good jugak.. memula tgk tu aku tak paham walaupun aku tgk yg first punya...yat lagi langsung tak paham sebab dia tak tgk pun yg first... junior la tukang explain.. at the end baru la paham.. kira ok la citer tu.. aku kasi 3.5 stars... so korang pegi la tgk... huhuhu... pastu pegi carrefour, yat nak shopping... duk jalan kat area biskut tu, jumpa biskut official man utd.. terpaksa la beli.. tak makan lagi... nanti dah buka aku ambik gambo dia... sebelum balik umah tu, gi umah anip... dia baru nak makan dinner... cuba la teka apa menu dinner dia... meh la aku bgtau... kesian la kalau korang baca ni... dia makan roti canai yg pagi semalam punya... aku tgk pun cam tak sanggup jek... huhuhu... itu la anip... bubur lambuk yg dah dua hari pun dia boleh sebat... huhuhu.. then balik umah, layan vcd filipinos yg baru... jerico rosales gak yg berlakon... citer forevermore... layan gak la citer tu walaupun mengarut sket... layan sampai tertido...
ok la aku sambung dari yg aku stop semalam... hari ahad tu, yat ngan pali gi low yat... pali nak beli motherboard, ram, ngan processor.. dia nak upgrade pc lama dia... aku dah kasi kat yat suggestion brand apa... diorang cari motherboard asus model yg aku kasi tu tapi takde... habis stok.. motherboard tu murah la... semua ada.. intel chipset lagi... pastu terpaksa la diorang survey model lain... then diorang dpt la motherboard MSI harga below rm300... so around kul 5 ptg tu, aku gi la umah yat join diorang... bila dah siap pasang hard disk ngan dvd-rom tu, nak cucuk la socket monitor tu... last2 tgk takde port display... aku pun buka la buku motherboard check tgk ada tak built in vga... yat kata ada... dia confiden giler siap check kat website... rupanya takde... huhuhu.. yat dah confuse sebab diorang dah survey banyak motherboard sampai terlupa pasal built in vga... pali memang planning nak beli graphic card tapi nak tunggu dulu la... beli next time sebab nak control budget... pakai built in dulu.. tapi dah disebabkan takde built kena la beli... so kitorang pun pegi la midvalley.. beli jek kat situ... nasib baik dapat harga murah... so balik tu settle kan semua... best la pc pali... processor yg baru socket 775... pastu gi dinner kat nara, pantai dlm... best gak layan sup ayam... then balik singgah umah loko... tgk game man utd vs west ham.. tertido terus kat umah loko.. nasib baik man utd menang...
esok aku gi penang... bertolak petang.. tumpang junior.. pastu azrin ambik kat taiping.. azrin nak balik umah sekali... aku tak jadi naik bas dari penang ke kl jumaat ni... naik air asia.. balik dari umah anip semalam beli tiket online... nasib ada lagi tiket...takla mahal sgt... tapi tax buat jadi mahal.. tapi takpe la... dah lama tak naik flight pun... so boleh sampai umah awal, boleh tido cukup... sabtu pepagi tu nak ikut rombongan iwan ke teluk intan... ni tgh pening pikir pasal beg nak bawa esok.. aku takde beg la.. ok la.. lapar ni tak breakfast lagi.. okess :-p

4 comments:

Anonymous 11:36 am, November 29, 2005  

heh...citer panjang2 nih...mana part datingnyer?citer la sket...apeee laaa...penat baca sampai semput (byk sgt titik tapi tak bleh bunyikkan mcm titik)tapi citer yg nak baca tuh takde..apee laaa.....

dating ngan budak chatting eh?huhuhuhuhuh....(mcm best plak bunyik..dating ngan budak chatting).uhuhuhuhu

eh....jgn delete eh komen nih...tak moh kawan kalau tak...

Tentang Anip 11:40 pm, November 29, 2005  

dengar citer gi makan2 kat kl ngan budak chatting..apasal tak citer?

men gi mkn ngan budak chatting sblm gi low yat..

jgn delete kalau tak takmo kawan jugak..

Anonymous 11:53 pm, November 29, 2005  

hahahahahahahaha...anip tiru je!sibuk!

men 10:49 am, November 30, 2005  

comment anip didelete sebab cuba menimbulkan fitnah.. utk mengelak sebarang spekulasi, comment terpaksa didelete.. harap maklum..

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP