Ntah apa apa jek...

>> Wednesday, November 24, 2004

Assalamualaikum wbt...
akhirnya dpt jugak merasa hari raya tahun ni... semoga tahun depan dpt sambut lagi... hmm... tak banyak benda yg best berlaku pun... cuma masa kat Kota Bharu tu, aku sempat gi ke majlis akad nikah classmate aku masa kat MRSMPC dulu... bestnye tengok member mendirikan masjid... aku bila lagi ek... hehehe... tunggu la sesapa masuk minang aku :-p...

aku sempat gi masa time akad nikah jek... time kenduri tak sempat sebab dah kena balik kl... rasa rugi plak sebab time kenduri tu lagi ramai classmate aku yg datang... nak wat cam mane.. cuti kejap jek... huhuhu.. lupa plak.. aku nak ambik kesempatan ni nak ucap Selamat Pengantin Baru buat Irwaida dan suami... semoga berbahagia selalu...

hmm.. ha.. nak citer time aku balik ke kl hari tu.. kapal terbang yg aku naik tu fly atas KLCC... menarik gak la view dari atas tu... itu jek... hehe... apa lagi yg best ek... hari ahad lepas.. aku gi 4 open house... kenyang giler perut aku... makan macam2... mee hoon, nasi ayam, nasi beriani, laksa (tapi aku tak larat nak makan), sate, dan biskut2 raya... bestnye... hopefully weekend ni ada lagi... aku ada kerja kena buat ni tapi terasa bosan lak... lama dah tak jenguh blog ni... sapa2 yg mengenali aku tu... tinggalkan la msg kat shoutbox tu... bagi idea ke... hehehe.. okess... cukup setakat ni dulu... kalau boring lagi aku merapu lagi ek...

0 comments:

My Blog Log

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP